Zaterdagmiddag in het zonnetje een wandeling gemaakt op voor mij bekend gebied van 8 KM. Deze tocht had ik gevonden op http://www.wandelgidszuidlimburg.com onder nummer 511. En ik kwam op sommige plekken terecht waar ik nog niet was geweest.

13

Ik laat aan de hand van enkele collages zien wat U onderweg zoal tegen kunt komen. Tijdens deze vlakke en afwisselende wandeling wandelt U door en langs de Kasteelse Bossen van Kasteel ter Horst.

14

U wandelt langs schitterende vijvers en prachtige kunstwerken.
Ook passeert U de restanten van Kasteel ter Horst waar U de toren kunt beklimmen voor een geweldig uitzicht.

15

Er zijn onderweg voldoende bankjes aanwezig om te picknicken.
De hele route is goed beschreven en de paden zijn zeer goed bij gehouden. Aan het einde van de wandeling is een prachtig terras aan het water bij Boscafè Het Maasdal U kunt hier genieten van een hapje of drankje.

16

Ik wens U een zeer fijne wandeling. Geniet ervan.

